Sep 2, 2012

146ti as daily driver?

Pffffh!

Look at the other videos of this driver from hell, especially the one when he's is to chase Alfa's . The comments on this one are interesting:

"Excuse me, "They like their cars and nothing else" i dont get this part very well.
If you have Alfa Romeo, car made for this kind of driving, it likes going fast, its made for that.
Real Alfa Romeo drivers, i repet REAL drivers drive their Alfas like stolen. (very fast)
But there are so many posers, and i dont like that at all."


But the sound of this (he claims stock) car is marvelous! BTW, the sound of the Fiat Coupe 20VT is excepionally sporty!


2 comments:

BMWRoellie said...

Ha Thei,

Weinig comments vanuit mijn kant wil niet zeggen dat ik je niet meer in de gaten gehouden heb. Laten we zeggen dat ik "speechless" was/ben over de vergevorderde restauratie! :) Chapeau!

Binnenkort maar een meeting afspreken?

Vanochtend bij "Gijs" geweest. Net zoals je schreef: aardige kerel en een goede prijs. Straks de bandjes eens monteren en dan kijken hoe het rijdt.
"Goldy" gaat namelijk van 185/70 r13 naar 195/50 r15 voor en 205/50 r15 achter :) Uiteraard niet op dezelfde velgen haha.

groeten, Roel

Thei Moors said...

Heij Roeli, Bedankt voor je reactie. Ik ben zelf ok al teen tijdje wat stiller, de werken liggen even op een laag pitje.
Afspreken doen we zeker, ik zal je mailen.
Gijs gaat verhuizen of is al verhuisd naar Mijnheerkens. Ben heel benieuwd hoe dat gaat uitzien op je gouden 316. Foto voor op mijn blog?
Thei