Jun 12, 2012

Langzaam komt het

Zo moet-ie worden. Ondanks, of misschien dankzij mijn ziekteverzuim kan ik meters maken aan de blauwe heer. Het werkt ook wel therapeutisch, rotte zaken aanpakken, krabben, schuren, spuiten en lakken. Van niets naar iets. Dat is heilzaam en constructief. In ieder geval voor de blauwe. 
Deze plaatjes vond ik een paar jaar gelden op internet en ze hebben mijn beeld van de blauwe steeds hoog gehouden. Nu langzaam vallen de stukjes in elkaar en begint dit plaatje in mijn garage te ontstaan. Het is op beide platjes een Sportwagon QV. De onderste lijkt donkerder, maar is in de zelfde kleur en met de zelfde wielen als de mijne.
Als laatste horde komt de moteur aan de beurt. Als de QV-motor er in ligt is het knallen geblazen. En niet op de plek, zoals hieronder!

Heerlijk! 




No comments: