Jun 16, 2012

Nog meer achteras

Remvoeringen zijn nog in orde, nu weer goed monteren

Achterwand remtrommel, klaar behandeld

Had ik al gemeld dat ik een paar veren in het Gebroek, 500 meter verderop in de straat had kunnen krijgen? Veer van boven, Brunoxbehandeling

Veer van boven, gelakt

Reactiestangen, Panhardstang en stabilisatorstang
 
De as in opbouw op mijn werkbankje.

Remkrachtverdeler, schoongemaakt en geschuurd. Op de achtergrond de verschillende korte remleidingslangetjes en -pijpjes. Ik zal eens moeten gaan zien wat hier nog nieuw van te krijgen is.

Het leeggevallen hoekje van de remkrachtverdeler aan de linkeronderkant van de SW eens even opgeschoond. Ik zal voor de remleidingenstukjes een passende oplossing moeten vinden. Ze zitten muurvast en daardoor draai ik ze mors of ze zijn doorgeroest.


De kromme haak is de stabilisatorstang van de QV. Die hangt weer op zijn oude plekje nadat ik die deze week ook even een grondige schuur-, primer- en lakbehandeling gegeven. Die komt straks onder de SW. De fiets is een Cannondale 600SL Furio met headshock.

No comments: