Jun 29, 2012

De slangen

De slangen zijn binnen. Nu moet ik toch nog wat klein spul bij elkaar schrapen om de achteras terug te kunnen monteren. Stukjes slang om om de veren te schuiven zodat deze neit al te zeer rammelen, nieuwe schroeven en bouten en een paar stukjes remleiding die ik nog mis. Die zal ik bij Jeuken in Echt laten maken. De rest zal ik daar ook proberen te krijgen.

Ondertussen de remklauwen van de 16V.



3 comments:

BMWRoellie said...

Ha Thei,

Wederom goed bezig! Het is bijna p0rn0 op wielen! ;-) haha
Ik kijk iedere keer weer vol spanning naar de laatste vorderingen. Hier kan menig autoblad met zijn/haar verslagen nog een puntje aan zuigen.

Ziet er allemaal weer netjes uit. Denk dat als de Blue Lord eenmaal af is, de roestduivel te bang is om er ook maar naar te kijken!

Nog even een vraag / aanvulling op de rubbers die om de veer geschoven worden: is dit orgineel? Bij mijn Beemers werken ze met rubber schijven die tussen de veerschotels en veren komen, om ervoor te zorgen dat de boel niet rammeld...
Grappig systeem.

Hoe is het verder nog met Thei?

groeten, Roel

Thei Moors said...

Heij Roelie,
Ik had je commentaar nog niet gezien. De roestduivel, wie is dat?
Je hebt gelijk, de rubbermantels om de veer zijn tuinslag. De kop van de veer steekt inderdaad in een rubberen ring, die tegen de carrosserie aansluit (en die ik vergeten ben te monteren en nu de zaak weer helemaal los moet gaan schroeven om die ertussen te zetten). amatuermachanieker, haha.
Verder gaat het beter, we bellen, OK?
Dank je Roel

Anonymous said...

buy a TyzcdWkZ [URL=]burberry jacket[/URL] with low price zsEXHfZO [URL= ] [/URL]