Feb 15, 2012

Interieurtje

Ik heb in december mijn oude interiuer uit de SW verkocht. Goed om te zien dat er nog mensen zijn die oude spullen waarderen en er weer nieuw spul van maken.

Als ik eens wat meer tijd zou hebben en een warmere garage, zou ik ook door de week wat meer kunnen doen en zou mijn project wat opschieten... Ik sprak van de week mijn chef en die heeft het zelfde probleem met zijn Moto Guzzi
Gelukkig liggen er voor mij inmiddels weer wat reserveonderdelen klaar, waarmee ik in de carnavalsvakantie aan de slag kan. Ik heb een paar geventileerde remschijven met klauwen besteld van een 16-valvole. De remleidingklemmen heb ik ook nog steeds liggen. Nu moet ik nog de benzineleidingen zien te prepareren om ze veilig te monteren. Ik heb er weer zin in.

Maar ook nog het stuurhuis van de rode monteren. Dat heb ik uiteindelijk nog ergens uit kunnen halen. Leuk hoor, zo'n hobby.

Nog twee dagen werken, zaterdag mijn ouders helpen met de nasleep van een verhuizing en dan een week vakantie. Heerlijk.

No comments: