Uiteindelijk zat het nieuwe stuurhuis er binnen twee uurtjes in. De stuurstangen had ik er uitgenomen, nu weer teruggezet. Ook de servopomp heb ik vervangen. Ik vraag mij toch nog steeds af waar die rode servo-olie zo zwart van werd. De oude pomp piepte wel eens en ik twijfel of deze nog wel goed loopt. Ik kan na het uitnemen echter geen spannende defecten ontdekken. Maar we zullen zien.
Morgen de leidingen van het stuurhuis aansluiten (ik mis een paar goede afsluitringetjes), de olie eens rondpompen, de stuurkolom weer aansluiten, het stuur richten, de versnellingsbak weer vastzetten en de kleine prutsdingetjes weer aansluiten. Niet vergeten de versnellingspook weer vast te zetten!
Lekker bezig!
Het nieuwe stuurhuis op z'n plek,
de leidingen nog niet aangesloten.
De versnellingsbak ligt zeker vijftien centimeter lager,
waardoor er goed gewerkt kan worden.
Niet vergeten alles weer vast te zetten;
kleine kabeltjes, versnellingspook, achterste motorsteun.
waardoor er goed gewerkt kan worden.
Niet vergeten alles weer vast te zetten;
kleine kabeltjes, versnellingspook, achterste motorsteun.
De stuurkolom is nog los, in het rubber kapje zie je nog net het uiteinde van het stuurhuis,
waar de stuurkolom op aangesloten moet worden.
NB: nu de Rooje weer mobiel wordt gemaakt slaat de twijfel ook weer toe, hem te houden en de 146 weg te doen...
Neeeee!
No comments:
Post a Comment